|
Sociala medier � en lathund, guide till Facebook, LinkedIn, Twitter, bloggar med mera |
|
Författare: | Carlsson Lena
| Titel: | Sociala medier � en lathund, guide till Facebook, LinkedIn, Twitter, bloggar med mera | Utgivningsår: | 2010 | Omfång: | 223 sid. | Förlag: | Kreafon | ISBN: | 9789163353222 | Ämnesord: | Marknadsföring
|
|
SLUT på förlag | Sociala medier – en lathund är en handbok med lättbegriplig vägledning i Facebook, LinkedIn, bloggar och mikrobloggar. Boken ger även en inblick i sociala medier för bland annat bokmärken, dokument, film och positionering.
Steg för steg och med hjälp av tydliga illustrationer får du hjälp att starta konto på Facebook, ställa in sekretessinställningar, starta en egen blogg och så vidare.
Boken vänder sig till både privatpersoner och företag som vill komma igång med sociala medier, och kan med fördel användas som lärobok.
| |
|