Marknadsföring
� kort och gott
   
 
Författare:Parment Anders
Titel:Marknadsföring � kort och gott
Utgivningsår:2008
Omfång:224 sid.
Förlag:Liber
ISBN:9789147089154
Ämnesord:Marknadsföring

Pris: 279 SEK exkl. moms

 

Arbetar du med marknadsföring? Eller stöter du ständigt på denna verksamhet? Du kanske arbetar med marknadsförare? Vill du ha en överblick över marknadsföringsområdet, men saknar tid eller lust att läsa de 1000-sidiga marknadsföringsböckerna, som är sprängfyllda med case och instuderingsfrågor? I den här boken får du en kortfattad och insiktsfull överblick över marknadsföringsområdet, och du lär dig alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, konsumentbeteende och varumärkesstrategi.
 
  © 2017 Jure AB