Marknadsföring
� modeller och principer
   
 
Författare:Wildenstam Per , Uggla Henrik
Titel:Marknadsföring � modeller och principer
Upplaga:6 uppl.
Utgivningsår:2022
Omfång:496 sid.
Förlag:Sanoma Utbildning
ISBN:9789152363690
Ämnesord:Marknadsföring

Pris: 721 SEK exkl. moms

 

Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående. Boken tar avstamp i aktuell forskning och de senaste trenderna inom marknadsföring, samt innehåller många kreativa och pedagogiska exempel. Boken har en tillhörande övningsbok, Marknadsföring - modeller och principer. Övning, fördjupning och reflektion. Den sjätte upplagan är uppdaterad med det senaste trenderna och forskningen inom området. Många exempel har bytts ut och det har tillkommit ytterligare material om hållbarhet och digital marknadsföring.
 
  © 2017 Jure AB