Marknadsföring för kulturarbetare
   
 
Författare:Engström Roffen , Odencrants Ulf
Titel:Marknadsföring för kulturarbetare
Anmärkning:Ersatt av Kompetensförsäljning och personlig marknadsföring
Upplaga:3 uppl.
Utgivningsår:2003
Omfång:144 sid.
Förlag:Björn Lundén Information
ISBN:9170272824
Ämnesord:Marknadsföring

SLUT på förlag

 

Detta är en handfast bok i marknadsföring för den som arbetar inom områdena ord, ton, bild och scen. Här kan läsas om hur marknadsföringen kan gå till och hur försäljningen kan ökas. Detta förklarar författarna på ett enkelt och begripligt språk med många praktiska exempel och tips.

Ur innehållet:
- Frilansare
- Kommunikation
- Affärs- och kundrelationer
- Affärsidé
- Marknad
- Marknadsplan
- Plats – tillgänglighet
- Personliga besök
- Uppföljning och kundvård
- Profil och presentationsmaterial
- Ekonomi
- Ta betalt
 
  © 2017 Jure AB